Znamy wygląd Toyoty GT 86 sedan
W przyszłym tygodniu rozpocznie się Salon Samochodowy w Dubaju. Jedną z najbardziej wyczekiwanych premier wspomnianych targów będzie debiut Toyoty GT 86 w nadwoziu sedan. W ostatnich tygodniach pojawiało się wiele opinii dotyczących planów Toyoty na odmienne wersje nadwoziowe modelu GT 86. Niewiele osób mogło pomyśleć, że nad projektem trwają aż tak zaawansowane prace. Na oficjalnym, facebookowym profilu Targów Motoryzacyjnych w Dubaju zaprezentowano pierwsze zdjęcie Toyoty GT 86 w odmianie nadwozia sedan. Szacuje się, że samochód mógłby trafić do seryjnej produkcji... więcej
Kolejna akcja serwisowa Toyoty
Japoński koncern po raz kolejny wzywa do serwisów. Tym razem chodzi o 803 tys. właścicieli aut wyprodukowanych między rokiem 2012 a 2013. Winnymi całej akcji są… pająki. To właśnie ich sieci blokują prawidłowy przepływ powietrza w systemie klimatyzacji, co jest w stanie uszkodzić moduł sterujący poduszkami powietrznymi. Uszkodzenie tego modułu może doprowadzić nawet do samoczynnych eksplozji poduszek. Pająki, które lubią urządzać sobie miejsca w przewodach wentylacyjnych zaburzają przepływ powietrza w wyniku czego mogą doprowadzić do skraplania się wody. Z... więcej
Nie będzie Toyoty GT86 Cabrio
Nie będzie Toyoty GT86 Cabrio, przynajmniej w przeciągu najbliższych dwóch lat – tak wynika z nieoficjalnych informacji, które w ostatnich dniach wyciekły do internetu. Należy otwarcie przyznać, że japoński koncern nie ma szczęścia do modelu GT86. Co prawda podstawowa wersja nadwoziowa przyniosła Toyocie ogromny sukces (auto zostało wybrane m.in. samochodem roku 2012 wg brytyjskiego magazynu Top Gear), ale prace nad pozostałymi odmianami przeciągają się w nieskończoność. Jeszcze do niedawna po internecie krążyły informacje z których wynikało, że Toyota w... więcej
Toyota najcenniejszą marką świata
To już kolejny rok, gdy Toyota zostaje najcenniejszą marką motoryzacyjną na świecie. Wartość koncernu wyceniona na 35,4 mld dolarów sprawia, że japoński koncern znalazł się także na 10 miejscu listy najcenniejszych marek świata. Jest to już kolejny rok z rzędu, gdy Toyota zostawia swoich motoryzacyjnych konkurentów w tyle. W zestawieniu z poprzednim rokiem wartość marki wzrosła o 17% do wartości 35,4 mld dolarów. Kluczem do sukcesu są lata 2010 i 2011, gdy Toyota podjęła skuteczne i zdecydowane działania. Umożliwiło to powrót na pierwsze miejsce pod względem... więcej
Sportowa marka Toyoty?
Podczas niedawno zakończonych Targów Motoryzacyjnych we Frankfurcie wiceprezes największego koncernu motoryzacyjnego świata zdradził, że Toyota planuje utworzenie sportowej marki samochodów. Nowa sportowa marka samochodów stworzona przez Toyotę miałaby zadebiutować w przeciągu kilku najbliższych lat. Wiceprezes europejskiego oddziału Toyoty – Karl Schlicht w wywiadzie dla serwisu AutoExpress przyznał, że obecnie rozważana jest sportowa linia dla modelów Toyoty. Dodał także, że nieustannie wierzy w „apetyt Toyoty do tworzenia sportowych samochodów”. Wiele portali... więcej
Corolla najpopularniejszym autem na świecie
Toyota Corolla jest najpopularniejszym samochodem na świecie. Od momentu rozpoczęcia produkcji, czyli od roku 1966 wyprodukowano już 40 milionów egzemplarzy tego modelu. W 1966 roku powstała pierwsza fabryka Toyoty, która była specjalnie przygotowana do produkcji Corolli. Minęło już 47 lat od tego momentu, a obecnie Corolle wytwarzane są już w 15 fabrykach na całym świecie. Sprzedaż Corolli stanowi aż 20% ogólnej sprzedaży Toyoty w całej historii koncernu. Pierwsza Toyota Corolla została zaprojektowana po to, aby sprostać oczekiwaniom dojeżdżających do pracy... więcej
Skomentowano