Toyota najcenniejszą marką świata
To już kolejny rok, gdy Toyota zostaje najcenniejszą marką motoryzacyjną na świecie. Wartość koncernu wyceniona na 35,4 mld dolarów sprawia, że japoński koncern znalazł się także na 10 miejscu listy najcenniejszych marek świata. Jest to już kolejny rok z rzędu, gdy Toyota zostawia swoich motoryzacyjnych konkurentów w tyle. W zestawieniu z poprzednim rokiem wartość marki wzrosła o 17% do wartości 35,4 mld dolarów. Kluczem do sukcesu są lata 2010 i 2011, gdy Toyota podjęła skuteczne i zdecydowane działania. Umożliwiło to powrót na pierwsze miejsce pod względem... więcej
Sportowa marka Toyoty?
Podczas niedawno zakończonych Targów Motoryzacyjnych we Frankfurcie wiceprezes największego koncernu motoryzacyjnego świata zdradził, że Toyota planuje utworzenie sportowej marki samochodów. Nowa sportowa marka samochodów stworzona przez Toyotę miałaby zadebiutować w przeciągu kilku najbliższych lat. Wiceprezes europejskiego oddziału Toyoty – Karl Schlicht w wywiadzie dla serwisu AutoExpress przyznał, że obecnie rozważana jest sportowa linia dla modelów Toyoty. Dodał także, że nieustannie wierzy w „apetyt Toyoty do tworzenia sportowych samochodów”. Wiele portali... więcej
Skomentowano